ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΓΓΡΑΦΗ
X
Είσοδος
Email:
Κωδικός πρόσβασης:

EN
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

Διεύθυνση: Ορτανσίας 37, 136-77 Αχαρναί, Αθήνα
Τηλ: 210-2477472

Fax: 210-6253839
E-mail: info@realshop.gr

  • ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ

Βρείτε εδώ τις απαντήσεις στις πιο συχνές σας ερωτήσεις

1. Τι μπορώ να αγοράσω από το realshop.gr;

Tη μεγαλύτερη ποικιλία σε είδη καθαρισμού και είδη οικιακής χρήσηςεπαγγελματικά είδη καθαρισμού, είδη ατομικής προστασίας εργαζομένων, είδη φροντίδας αυτοκινήτουξύλινα είδη catering, και πολλά άλλα προϊόντα, σε μοναδικές τιμές!

2. Πώς μπορώ να παραγγείλω μέσα από το realshop.gr;

Επιλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, στη συνέχεια, τοποθετείστε τα στο Καλάθι σας, συμπληρώστε τη φόρμα που εμφανίζεται και ολοκληρώστε τη παραγγελία σας.

3. Πώς μπορώ να μάθω αν ένα προϊόν είναι διαθέσιμο για αγορά;

Τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα για online παραγγελία, υποδεικνύονται με το κόκκινο κουμπί «Αγορά», ενώ τα μη διαθέσιμα προϊόντα φέρουν την κόκκινη ένδειξη «Ζητήστε το!».

4. Που θα βρω πληροφορίες για τα προϊόντα που με ενδιαφέρουν;

Επιλέγοντας την φωτογραφία του προϊόντος από την βιτρίνα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, εμφανίζεται στην οθόνη μια λεπτομερής παρουσίαση που περιλαμβάνει μια φωτογραφία, περιγραφή και τα βασικά χαρακτηριστικά του (όνομα προϊόντος, τιμή και διάφορα άλλα χαρακτηριστικά). 

5. Τι να κάνω σε περίπτωση που θέλω περισσότερες πληροφορίες για ένα προϊόν;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους εξής τρόπους:

6. Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής της παραγγελίας;

  • Α. Με απευθείας πληρωμή με πιστωτική κάρτα στο site μας
  • Β. Με αντικαταβολή

  • Γ. Με τηλεφωνική χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας

  • Δ. Κατάθεση σε λογαριασμό της εταιρίας μας

Περισσότερα για τους τρόπους πληρωμής εδώ.

7. Έχω ολοκληρώσει την αγορά μου. Πώς μπορώ να επιβεβαιώσω ότι έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;

Μετά την παραγγελία, ακολουθεί πάντοτε e-mail ή/ και τηλέφωνο για την επιβεβαίωση της.

8. Ποια είναι η πολιτική σας στην περίπτωση που θέλω να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Το ηλεκτρονικό κατάστημά μας, σας δίνει την δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων για οποιοδήποτε λόγο, τον οποίο δεν είστε υποχρεωμένοι να μας γνωστοποιήσετε. Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας. Για να γίνει δεκτή η επιστροφή πρέπει:

  • Το εμπόρευμα να είναι στην κατάσταση στην οποία το παραλάβατε. Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να έχει παραβιαστεί η συσκευασία του και δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί.
  • Να επιστραφούν και όλα τα έντυπα που το συνοδεύουνε όπως είναι οι οδηγίες χρήσης.
  • Να επιστραφεί και η εγγύηση της οποίας εννοείται ότι δεν πρέπει να έχετε κάνει χρήση.

Περισσότερα για την πολιτική επιστροφών εδώ.

9. Με ποιους τρόπους αποστέλλονται τα προϊόντα που έχω παραγγείλει;

Το Realshop.gr σας δίνει την δυνατότητα αποστολής  της παραγγελίας σας μέσω πρακτορείου μεταφορών ή εταιριών courier (Για παραγγελίες άνω των 70€ η αποστολή των προϊόντων είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ).

Εφόσον επιθυμείτε να παραλάβετε οι ίδιοι την παραγγελία σας,τo μόνο που έχετε να κάνετε είναι να τοποθετήσετε τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι σας και όταν ολοκληρώσετε την παραγγελία,να μας δηλώσετε ότι επιθυμείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας απο την αποθήκη της εταιρείας. Σε αυτή την περίπτωση δε θα επιβαρυνθείτε με απολύτως κανένα κόστος αποστολής.

Περισσότερα για τους τρόπους αποστολής προϊόντων εδώ.

10. Ποια είναι τα μεταφορικά κόστη;

Εντός Αττικής

2,70 ευρώ μέχρι 3 κιλά

1,20 ευρώ για κάθε έξτρα κιλό

Ελλάδα Χερσαίοι προορισμοί

4,85 ευρώ μέχρι 3 κιλά

1,20 ευρώ για κάθε έξτρα κιλό

Ελλάδα Νησιωτικοί προορισμοί

4,85 ευρώ μέχρι 3 κιλά

1,20 ευρώ για κάθε έξτρα κιλό

Κύπρος

20,00 ευρώ μέχρι 3 κιλά

2,00 ευρώ για κάθε έξτρα κιλό

- Για παραγγελίες εντός Ελλάδος αξίας άνω των 70 ευρώ (συνολικής αξίας εμπορευμάτων χωρίς το κόστος μεταφοράς), τα μεταφορικά ΔΩΡΕΑΝ .

- Για παραγγελίες Κύπρου αξίας άνω των 100 ευρώ (συνολικής αξίας εμπορευμάτων χωρίς το κόστος μεταφοράς), τα μεταφορικά ΔΩΡΕΑΝ.

Σημείωση: Η προσφορά δεν ισχύει για προϊόντα με  ογκομετρικό βάρος άνω των 10 κιλών.

11. Ποιο είναι το χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο διεκπεραιώνεται η παραγγελία μου;

Εάν δεν αναφέρεται συγκεκριμένη προθεσμία παραλαβής κατά τη λήψη της παραγγελίας σας, η διεκπεραίωσή της πραγματοποιείται άμεσα. Τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει παραλαμβάνονται από την ταχυδρομική εταιρεία εντός μιας εργάσιμης ημέρας, εκτός εάν υπάρχει λόγος ανώτερης βίας


Ανακαλύψτε τα πιο δημοφιλή προϊόντα μας!


Αν δεν βρήκατε παραπάνω την απάντηση που αναζητάτε, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.